Week ? - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van PauinEngeland - WaarBenJij.nu Week ? - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van PauinEngeland - WaarBenJij.nu

Week ?

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Ik ben de tel van alle weken ondertussen kwijt geraakt. Jullie hebben al een tijdje niks meer van mij gehoord maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten.

Vorige week dinsdag heb ik samen met de hockeymeiden een evenement in de SU (student union) op de campus georganiseerd. Die avond was er een eetwedstrijd en ik heb nog nooit zoiets gaafs en vies tegelijk gezien. We begonnen met 22 teams en uiteindelijk bleef er 1 winnend team over. Al het geld wat we hebben ingezameld (450 pond) ging naar Fatboy charity. Dit is vergelijkbaar met doe een wens in Nederland.

Ronde 1: 5 donuts
Ronde 2: 1 milkshake
Ronde 3: 6 ontzettend zure snoepjes
Ronde 4: 6 crackers zonder water
Ronde 5: 6 pizza punten met tabasco saus
Ronde 6: 1 fishbowl met cola
Ronde 7: Een vol bord met friet en een hamburger met alles erop en eraan
Ronde 8: Alles nog een keer

Vraag me niet hoe maar er zijn 3 teams die dit allemaal op hebben. Een team bestaat uit 2 mensen dus dan kan je wel even nagaan hoe ziek iedereen werd. Bij ronde 5 ging het dus ook al snel mis.

Woensdag is er een lerares uit Nederland bij ons les komen geven. Zij heeft de klas veel dingen verteld over Nederland. Dan merk je pas hoe erg de cultuur al verschilt in Engeland. Hier is het namelijk normaal dat leerlingen halverwege de les nog binnen komen en dat je na de les nog lang in het lokaal blijft hangen.
Dezelfde avond had ik een feestje van een van de Erasmusstudenten. Dit was erg gezellig.

Donderdag kwam mijn vader op bezoek. Samen hebben we twee super leuke dagen gehad in Manchester. De voetbalwedstrijd Manchester Uni- Mydjtland (of hoe je dat ook schrijft) was wel het hoogtepunt! De sfeer was niet zo goed als in de kuip maar het was verder een top avond. Ook heb ik alles van Manchester laten zien (van china town tot de leukste winkels).

Dit weekend zouden we met wat mensen naar een club in Nantwich gaan. Helaas kwam de taxi niet opdagen dus werd het opnieuw een feestje in de SU. Hier was namelijk een feestje van de netball jongens aan de gang.

Gisterenavond ben ik gaan hockeyen. Na twee weken super lekker weer begon het 's avonds toch flink te sneeuwen. Mijn hockeyteam wordt steeds hechter en de trainingen worden steeds leuker. Ik moet zeggen dat het hockeyen zelf ook redelijk goed gaat.

Straks ga ik weer mn wekelijkse shoprondje doen met de finse Tytti. Vanavond skypen met Sofie en wat huiswerk maken en in de nacht misschien stappen. Dat zal morgen ochtend nog leuk worden als ik om 9 uur les heb...

Jullie horen snel van me!

  • 01 Maart 2016 - 20:10

    Paul En Will Snijder:

    Hallo Pauline,
    Nou zo te lezen ontbreekt het je niet aan afleiding.
    Hoe gaat het met je werkstukken. Leuk dat je een goeie vriendin hebt om mee te shoppen.
    Twee zien meer dan een nietwaar?


    Veel plezier nog en de groetjes van Paul en Will.

  • 02 Maart 2016 - 09:27

    Narda Collignon:

    Hahahahahaha.......wat een heerlijk leven zo!!!!
    Geniet maar lekker van alles hoor, en als je even de tijd hebt, doe dan ook nog maar een beetje studeren.
    Wat heerlijk dat je vader nog "even" langs is geweest.

    Ik hoop dat het verder weer wat beter met jou gaat.

    Dikke kus uit Oud Gastel,
    Haans, Tyson en Nar


  • 02 Maart 2016 - 10:27

    Henny:

    Lieve Pauline,

    Jouw studietijd is echt er een van "lang leve de lol". Fijn dat je inderdaad zoveel plezier hebt en goed met je medestudenten kunt opschieten en leuke activiteiten onderneemt. Ik hoop wel dat je werkstukken er niet onder lijden en dat je op tijd klaar bent om ze in te leveren. Leuke foto's ook op Facebook. Gemakkelijk tegenwoordig dat je zo even "over" kunt vliegen, zoals je vader heeft gedaan.
    Groetjes van Johan en Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Crewe

Minor in Engeland

Minor Exchange Erasmus Buitenland

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2016

Laatste blog!

01 Maart 2016

Week ?

15 Februari 2016

Week 5

31 Januari 2016

Week 3

23 Januari 2016

Week 2

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 3112

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 31 December 2016

Minor in Engeland

Landen bezocht: