Week 5 - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van PauinEngeland - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Crewe, Verenigd Koninkrijk van PauinEngeland - WaarBenJij.nu

Week 5

Blijf op de hoogte en volg

15 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Crewe

Het is weer even geleden dat ik van me heb laten horen. In week 4 had ik een ontzettende drukke maar ook hele leuke week. Ik heb veel aan school gewerkt en elke avond was er wel een social, feestje of sportactiviteit. Ook ben ik deze week op woensdagavond naar het wekelijkse feest in de student zone geweest op de campus. Dit is een feest georganiseerd door de universiteit. Engelsen feesten elke dag dus dit feest duur ook gewoon tot drie uur op een doordeweekse dag. Zoon feest doet me echt weer denken aan de schoolfeesten die werden gegeven op de middelbare school. Dit was tot nu toe een van de leukste avonden hier.

Omdat alleen de polen in mijn flat carnaval kennen hadden we besloten om een carnavalsfeest in de flat te organiseren voor alle Erasmus studenten. Iedereen kwam verkleed en het was een groot succes. Behalve de dag erna toen ik samen met 1 iemand de gehele keuken heb moeten opruimen...

Op vrijdag vloog ik terug naar huis. Eerst met de trein naar het vliegveld. Uiteindelijk in 1x alles kunnen vinden en lekker terug naar Nederland gevlogen waar Jesse en Mike mij op kwamen halen.

In Nederland heb ik een super leuke week gehad en heel veel vrienden en familie weer kunnen zien. Veel carnaval gevierd met Jesse en ook nog naar verschillende feestjes gegaan. Het was wel weer even wennen om in mijn auto te rijden (vooral rechts rijden).

Gisteren ben ik weer aangekomen in Engeland. Tytti (een Fins meisje hier in de flat) en ik hebben pannenkoeken gebakken voor iedereen en zo hebben we weer even kunnen bijpraten over de vakantie. Helaas begint het echte leven nu weer en moet ik over een half uurtje weer op de universiteit zijn.

Kort maar krachtig. In het weekend meer over deze week!

  • 15 Februari 2016 - 15:54

    Henny:

    Hallo Pauline,
    Zo te lezen heb je je draai al aardig gevonden in Engeland.
    Leuk om te lezen dat je nu in Nederland rechts rijden vreemd vindt en dat je daar nu weer aan moet wennen.
    Veel plezier de komende weken. En we horen weer graag van je.
    Groetjes, Henny

  • 15 Februari 2016 - 16:03

    Narda Collignon:

    Hoi Pauline,
    Heerlijk om te lezen dat jij helemaal jouw draai hebt gevonden.
    Zit jij daar in Manchester op school om te leren feesten?? hahahahaha........, nee hoor geniet er maar lekker van. Wij zijn trots op jou.

    Ook gezellig dat je weer even in ons koude kikkerland bent geweest en je daar natuurlijk in het carnavalsgewoel hebt gestort. Kan ook niet anders.

    Veel plezier nog in Manchester en hard leren hè!!!!! Maar ook lekker genieten.

    Dikke kus van Hans, Tyson en Narda

  • 15 Februari 2016 - 17:57

    Anneke:

    Hoi Pauline,
    Goed om weer van je te horen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, zowel in Engeland als in Nederland. Het feesten lijkt me ook wel wat

  • 15 Februari 2016 - 17:59

    Anneke:

    De helft van mijn vorige bericht is volgens mij weggevallen.
    Ik zei dus: geniet er maar lekker van je bent maar een keer jong!!
    De school doe jij op je sloffen

  • 16 Februari 2016 - 16:24

    Paul En Will:

    Fijn dat je weer heel bent aangekomen en ook leuk dat je carnaval nog even dunnetjes hebt overgedaan. Alleen weer jammer dat altijd dezelfde mensen de rommel op mogen ruimen.
    Binnenkort weer even naar de voetbal met je vader dus dat is ook leuk om naar uit te kijken.
    Je zal het nu best druk krijgen met leren en werkstukken maken maar dan gaat de tijd ook hard moet je maar denken.
    Veel succes verder en de groetjes van Paul en Will.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Crewe

Minor in Engeland

Minor Exchange Erasmus Buitenland

Recente Reisverslagen:

08 Maart 2016

Laatste blog!

01 Maart 2016

Week ?

15 Februari 2016

Week 5

31 Januari 2016

Week 3

23 Januari 2016

Week 2

Actief sinds 10 Jan. 2016
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 3107

Voorgaande reizen:

10 Januari 2016 - 31 December 2016

Minor in Engeland

Landen bezocht: